جایگاه بهتر برای نخبگان با غربالگری ایده های آنها

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی استان یزد در خصوص تعامل با بنیاد نخبگان استان یزد گفت: این شرکت از سال 1388 همکاری و تعامل خودرا با نخبگان و نشست با آنها بیان داشته و تاکنون طرح هایی از قبیل قرائت کنتور از راه دور، دوش وسردوش الکترونیکی، شیر الکترونیکی و حفاظ کولر جهت جلوگیری از تبخیر آب از سوی آبفار مورد حمایت قرار گرفته است.

محمدرضا حاتمی بیان کرد: اگر طرح های نخبگان مورد حمایت جدی مسئولین قرار گیردو به کارگیری افکار آنها با جدیت تمام مورد پیگیری قرار گیرد نخبگان جایگاه مناسب تری خواهند داشت ودر این راستا بایستی در نخبگان غربالگری صورت گرفته و ایده های نو که در جهت ارتقاء صنعت،اقتصاد و رفاه اجتماعی است مورد حمایت قرار گیرد.

وی درباره حمایت هایی که ازنخبگان صورت می گیرد ابرازداشت: این حمایت ها از سوی دستگاه های اجرایی نیز باید انجام گیرد ونیز تعامل دستگاه های اجرایی با بنیاد نخبگان بیشتر شود.

مدیر عامل آبفار یزد از آمادگی وزارت نیرو برای جذب نخبگان و استفاده از ابداعات و اختراعات آنها خبر داد و افزود: اطلاع رسانی کامل در این خصوص صورت گرفته ونخبگانی که دراین راستا طرح وایده ای دارند می توانند به شرکت آبفارمراجعه و طرح های خود رامعرفی نمایند.

حاتمی دررابطه با عملکرد بنیاد نخبگان یزد درخصوص حمایت وشناسایی نخبگان وحضوردراتاق فکراستان اعلام کرد: این بنیادباید در جلسات شورای فنی و تحقیقات وپژوهش استان حضور داشته باشدتادرتصمیم گیری های استان چکیده نظرنخبگان لحاظ گردد ضمن اینکه باید ایده ها،طرح ها وفکر نخبگان علاوه بر مسئولین به مردم نیز شناسانده شود تا از آن استفاده کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا